Jakarta day 3

2 augustus 2015 - Pasar Minggu, Indonesië

Vanmorgen hebben we het appartement opgeruimd en schoongemaakt aangezien we morgen ochtend om 5 uur gaan vliegen naar Medan, Sumatra. Daarna zijn we gaan ontbijten op de straat ( zie foto ).
Vervolgens een motor gehuurd en met de motor naar Monas gereden en daar de een na grootste moskee bezocht van de wereld. Erg mooi en erg groot! Waar we toen we er heen liepen ook nog werden gevraagd door 3 scholieren of we met hen op de foto wilde, erg aan het giechelen en nerveus aan het doen. Wel leuk! We zijn hier erg populair aangezien ze weinig blanken mensen zien. Dus worden ook steeds aangestaard en naar ons gezwaaid alsof we een attractie zijn haha. Daarna zijn we met de tuctuc weer naar de motor gereden. Ook nog geprobeerd naar een ander soort park gereden maar konden de weg niet vinden en allebei onze telefoons waren leeg.. helaas. Wel een paar uur gereden en nog een markte bezocht in Kota waar we ook nog in een Westers restaurant hebben gegeten.Vanavond maar vroeg naar bed aangezien we van acht om half 4 op moeten staan aangezien onze vlucht naar Medan om 5 uur vertrekt. Goodnight