Jakarta day 2

1 augustus 2015 - Pasar Minggu, Indonesië

Vandaag begonnen we de dag rustig. Lekker uitgeslapen aangezien we gister laat terug waren. We zijn naar Jakarta gegaan met de taxi ( 2 uur lang in de taxi gezeten omdat het verkeer zo druk is in Jakarta. ) en zijn naar een pingpong bar geweest. Ook ging een Indiase vriend van Jesse mee die ook in dit appartementen complex woont. Was erg gezellig. Ook probeerde we een club binnen te komen met prachtig uitzicht over Jakarta maar helaas was daar een dresscode waar je hoge hakken moest dragen als vrouw zijnde, en ja die had ik niet in mijn backpack mee genomen natuurlijk. Wel hebben we even een kijkje mogen nemen en kunnen genieten van het uitzicht, zie foto.
Vandaag zijn we naar de shoppingmalll gegaan met de trein, ook weer lang minde trein gezeten, gelukkig wel airco in de trein. Uiteindelijk nog naar de film Pixels gegaan, erg leuke bioscoop. Vanavond maar vroeg naar bed. Morgen proberen een motor te huren zodat we overal heen kunnen rijden!

1. Ellen Holwerda:
    2 augustus 2015
    Dag liefje, hoe vind je Djakarta, lekker druk hé.
    Wij zijn sinds gisteren weer terug van vakantie met de boot. Op opa zijn plek is een grote boom omgewaaid. Twe bootjes die op zijn plek liggen zijn getroffen. Dus opa Ab heeft mazzel gehad.
    Ik hou je blog in de gaten. Liefs oma en opa Ab.