Bali day 25

24 augustus 2015 - Kuta, Indonesië

Vandaag is de reis alleen begonnen. Vanochtend om 5 uur is Jesse naar Jakarta vertrokken. Ben niet helemaal alleen want kende natuurlijk al een meisje van de gili's. Daar ben ik vandaag ook mee wezen ontbijten en naar het strand gegaan. Daarna samen ergens wat gegeten.
Toen we terug kwamen nog een paar andere mensen ontmoet waaronder ook een local meisje, die vroeg of we zin hadden om samen met haar te eten zij wilde dan gaan koken voor ons. Dat vonden wij geen probleem natuurlijk. Samen met haar naar de supermarkt gegaan op de scooter. Savonds niet veel gedaan aangezien we allebei nog een beetje ziek waren dus wilden vroeg naar bed gaan.

1. Ellen Holwerda:
    24 augustus 2015
    Hoi schat, wat vervelend dt je ziek bent. Leuk dat je iemand ontmoet hebt, die je kent van de Gilli eiland, heb je in ieder geval gezelschap. Bali is een leuk eiland en Kuta beach is een plek waar veel jongeren komen, dus ik denk wel dat je genoeg aansluiting zult vinden. Ik ben trots op je, je bent er gegroeid en volwassener geworden. Wij zijnvandaag terug van een weekje met de boot. Wij hebben dit keer geen sil gezien, wel allerlei soorten boten die naar sail toe gingen of vandaan kwamen. Ook leuk. Sail van mij te druk. Wij wilden eigenlijk meer in Noord Holland varen, maar konden vanwege Sail niet het IJ over, dus zijn wij in Aalsmeer gebleven.
    Liefs en dikke kus oma!