Bali day 27

26 augustus 2015 - Kuta, Indonesië

Jaja vanmorgen voor het eerst in mn leven gesurft. Zo gaaf. Samen met het Zwisterse meisje nog een Nederlands meisje (Lotte) en een Deense jongen zijn we sochtends naar het strand gegaan en Lotte had al vaker gesurft daar dus ze wist een goede instructeur dus zijn we naar hem gegaan. Uiteindelijk hadden we 2 instructeurs voor ons 3en, Lotte had al vaker gesurft dus zij had alleen een surfplank gehuurd.
Ze leerden ons hoe we vanuit ligstand moesten opstaan op de surfplank. Eerst leerden we dat op het strand en vervolgens zijn we de zee in gegaan. Bij mij lukte het gelijk de tweede keer al. Na een uur met de instructeurs te hebben geoefend mochten we het een uur zelf proberen, dat was een stuk moeilijker je moest nu namelijk ook zelf peddelen en daar zit nog een hele techniek achter wat me dus nog niet lukte, was misschien 2 keer gelukt.
Morgen gaan we weer, hopen op beter resultaat. Ze zeggen dat het dan al een stuk makkelijker gaat.

1. Ellen Holwerda:
    27 augustus 2015
    Helemaal te gek Fréderique, dat geeft wel ee kick om zo in zee te gaan surfen. Leuk dat je weer mensen hebt leren kennen, je vergroot hiermee je wereldje.
    Succes met surfen op de tweede dag. Dikke kus, oma