Jakarta day 1

31 juli 2015 - Jakarta, Indonesië

Gister avond om half 12 geland in Jakarta. De vlucht van 20 uur achter mn rug. Nog nooit alleen gevlogen en dan gelijk zo'n lange vlucht was wel erg wennen.
Ik had 2 overstappen, eentje in Servië en eentje in Abu Dabhi. De eerste 2 vluchten waren erg lang aangezien er geen vermaak was in het vliegtuig en het erg krap was de eerste vlucht van 2 uur naar Servië en de 2e vlucht naar Abu dabhi van 5 uur. Gelukkig was de laatste vlucht in een groot luxe vliegtuig waar ik ook eindelijk heb kunnen slapen.
Na de vlucht kwam Jesse me ophalen in Jakarta. Eerst erg spannend aangezien we elkaar eerst niet konden vinden en als ik weg zou lopen ik geen Wi-Fi meer had maar uit eindelijk alles is goed gekomen en we nu in een appartement zitten van een vriend van hem.
Wel een beetje last van een jetlag, ik sliep rond 4 uur snachts pas en werd om 1 uur wakker. Er is hier tijdsverschil met Nederland van 5 uur. Het is nu 2 uur smiddags en 28 graden al. Lekker warm.
Vandaag gaan we Jakarta een beetje verkennen.

1. Anne:
    31 juli 2015
    Lieve Free!
    Goed om te lezen dat je goed en veilig bent aangekomen.
    Geniet onwijs!
    Liefs xxx
  2. Ellen Holwerda:
    2 augustus 2015
    Lieve schat, ik ben trots op je dat je dit alleen doet. Weer een ervaring rijker, wat zij niet van je af kunnen nemen. Geniet van het land en de mooie momenten.
    Groetjes aan Jesse en veel liefs, oma