Sumatra day 5/6

5 augustus 2015 - Bohorok, Indonesië

Nou dat was me een avontuur echt super veel mee gemaakt. We werden gister opgehaald door de tourguide Bram , het was een Indonesische jongen haha. En na het ontbijt zijn we weg gegaan richting de jungle. We zijn gelijk gaan klimmen in de bergen en kwamen onderweg vooral orang oetans tegen, we hebben denk ik van 10 tot 7 gelopen in de jungle met veel tussenstops en 2 keer een pauze voor eten. De tourguide kon elke orang oetan herkennen en weten of hij aggressief was of niet en ze hadden de apen ook allemaal namen gegeven. We zijn ook erg dichtbij de apen gekomen.
Nadat we de jungle in waren gegaan zijn we naar het kamp gegaan in de jungle waar we sliepen en hebben we daar gegeten en savonds bij het kampvuur gezeten.
Sochtends werden we rond een uurtje of 8 wakker en kregen we ontbijt. Daarna zijn we naar de watervallen geweest en hebben we daar gezwommen was erg mooi om te zien.
Uiteindelijk zijn we terug gegaan met de tubes. Dat zijn banden voor in het water die waren vastgeknoopt en zijn we een soort van gaan raften.

1. Ellen Holwerda:
    5 augustus 2015
    Spannend schat. Ik ben hier ook geweest. Geinig met al die apen om je heen. Dat raften heb ik nooit gedaan, ik vind het eng, maar ik kan mij voorstellen dat ju;lie dit leuker vonden. Foto's zijn ook leuk om te zien.