Gili Island day 22

21 augustus 2015 - Pemenang, Indonesië

Vanmorgen om 9 uur opgestaan en gaan ontbijten om vervolgens de boot naar Bali te nemen. Deze zat alleen helaas al vol dus kunnen we pas de boot morgen pakken om 11 uur sochtends. Daarna weer terug gegaan naar het hostel waar we zaten maar blijkbaar konden we niet nog een nacht blijven, terwijl er wel genoeg bedden waren, beetje vaag... Toen maar op zoek gegaan naar een ander hostel en hadden gelijk eentje gevonden die misschien een kamer over zou hebben, telefoonnummer achter gelaten en vervolgens alvast een beetje verder gezocht. Verder was alles vol of te prijzig, gelukkig werden we gebeld door het eerste hostel en hadden ze een Kamermeerderheid vrij. Wij onze spullen daar leggen en zijn vervolgens naar het strand gegaan. Daarna wat gegeten ergens en weer naar t hostel gegaan. Daar weer wat mensen ontmoet en ze vroegen of wij met hun bij de night market avond wilden gaan eten. Was erg gezellig, natuurlijk weer veels te veel besteld, is allemaal ook zo lekker.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl